Reklamacje

Towar, który zamówiłeś nie jest w pełni sprawny lub niepełnowartościowy? Masz zastrzeżenia co do jego funkcjonowania? Zgłoś reklamację, a my po uznaniu zasadności wniosku wymienimy towar na nowy lub zwrócimy Ci pieniądze. 

Reklamację należy zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość e-mail na adres: reklamacje.landi@gtpoland.eu

 

Dla sprawnego rozpatrzenia reklamacji prosimy, aby każde zgłoszenie reklamacyjne zawierało:

1. Imię i nazwisko Klienta
2. Numer zamówienia i datę zakupu
3. Protokół szkody – dokładny opis wady towaru
4. Zdjęcia uszkodzonego produktu

 

Reklamacji/zwrotu należy dokonać na adres:

Philips - dział reklamacji/zwrotów
Cetnarskiego
35/37
37-100 Łańcut

 

Masz pytania odnośnie złożenia reklamacji? Napisz do nas na adres: reklamacje.landi@gtpoland.eu

Formularz odstąpienia od umowy na odległość znajdziesz tutaj >> Formularz odstąpienia od umowy <<